Odporúčajú nás

Nové produkty

Nové produkty
Všetky nové výrobky

Reklamácia

Riziko reklamácie sa snažíme minimalizovať tým, že predávame iba kvalitné a osvedčené výrobky. Avšak aj tak môže prísť k reklamácii. V prípade jejho vzniku, riešime reklamácie k maximálnej spokojnosti zákazníkov.

Kontaktná osoba pre reklamácie: Pavel Pavlas, 00 420 775 406 810

Pokiaľ Vám dopravca predáva balík výrazne deformovaný, nepreberajte ho a informujte nás o tejto skutočnosti, aby sme Vám mohli ihneď zaslať nový balík. Vzniknutú situáciu si vyriešime s dopravcom sami.

Pokiaľ pri rozbaľovaní zásielky zistíte, že je tovar poškodený, kontaktuje nás prosím, celú situáciu ihneď vyriešime.

V prípade reklamácie v rámci záručnej doby, produkt vo väčšine prípadov meníme obratom za nový. Záručná doba činí 24 mesiacov od prevzatia produktu spotrebiteľom.

Reklamácia po záručnej dobe - ak zistíme, že ide o skôr neprejavenú vadu materiálu, aj v tomto prípade celú reklamáciu vyriešime na naše náklady.

Všeobecný postup reklamácie:

1. Z dôvodu preferencie indivduálnej komunikácie so zákazníkom doporučujeme pred začiatkom riešenia reklamácie zavolať na telefónne číslo 00 420 775 406 810, kde sa dohodnete na presnom postupe reklamácie, tak, aby vás stála čo najmenej času a úsilia.

2. Reklamovaný tovar doručte poštou na adresu prevádzky: Pavel Pavlas, Za Dvorem 2284, Brandýs nad Labem 250 01, Česká republika

3. Po doručení tovaru nám pošlite na email obchod@titanovyriad.sk žiadosť o preplatenie nevyhnutných nákladov spojených s doručením tovaru a priložte naskenovaný podací lístok a pod. V prípade oprávnenej reklamácie, ktorá nevznikla z dôvodu neodborného alebo nevhodného zaobchádzania kupujúcim ( viď. obchodné podmienky) Vám náklady na doručenie radi preplatíme.

4. K tovaru nám pribalte lístok s informáciou, z akého dôvodu chcete tovar reklamovať, vaše telefónne číslo, na ktorom vás môžme kontaktovať a priložte originál alebo kópiu o kúpe tovaru ( bez neho nejde reklamáciu ani preplatenie uplatniť!).

5. Akonáhle nám bude tovar doručený, zavoláme vám stanovisko k reklamácii a termín poslania nového tovaru. Nový tovar posielame čo najrýchlejšie.